W tym artykule znajdziecie najważniejsze informacje dotyczące V Biegu o Złotą Podkowę Kasztanki Marszałka. Prosimy o dokładne zapoznanie się z Regulaminami.
Listę z numerami startowymi znajdziecie tutaj (numery zostaną nadane w czwartek o 22:00):
REGULAMINY
Prosimy o dokładne zapoznanie się z Regulaminem zawodów i przestrzeganie go:
OŚWIADCZENIA
Każdy zawodnik biorący udział w zawodach tym samym akceptuje regulamin biegu oraz oświadcza, że w dniu zawodów jest zdrowy i nie miał w ostatnim czasie kontaktu z osobami chorymi na COVID. (podpis odbioru pakietu jest równoznaczny z powyższym oświadczeniem)
BIURO ZAWODÓW
Biuro zawodów będzie mieściło się przy wejściu do Parku Glinianki w Sulejówku od ul. Szosowej (przy przedszkolu – czarny namiot). Odbiór pakietów oraz złożenie orzeczenia o braku przeciwskazań do udziału w zawodach będzie możliwy od 8:00 do 10:00. W okolicach biura zawodów obowiązuje zachowanie dystansu społecznego – prosimy o nie gromadzenie się w dużych grupach.
ODBIÓR PAKIETÓW
Odbiór pakietów startowych będzie możliwy w 3 terminach:
- 03.09 – piątek – na terenie Liceum w Sulejówku ul. Paderewskiego 29 w godzinach 18:00 – 20:30
- 04.09 – sobota – na terenie Liceum w Sulejówku ul. Paderewskiego 29 w godzinach 18:00 – 19:00
- 05.09 – niedziela – w biurze zawodów od godziny 8:00 do 10:00
DEPOZYT I SZATNIE
Organizator nie zapewnia depozytu oraz przebieralni. Zapewniamy dla państwa namiot i miejsca do odpoczynku (niebieski namiot obok biura zawodów)
PARKINGI
Osoby zmotoryzowane proszone są o zostawienie samochodu w bezpiecznym miejscu. Organizator nie zapewnia miejsc parkingowych dla uczestników zawodów. Zalecamy zostawienie aut na parkingu przy sklepie TESCO, na parkingach wzdłuż ulicy Gdańskiej, na placu betonowym przy stadionie Victorii Sulejówek. (punkty na mapie zaznaczone na żółto)
RESTRYKCJE EPIDEMIOLOGICZNE
Prosimy o przestrzeganie ogólnych zasad bezpieczeństwa zalecanych przez Ministerstwo Zdrowia:
- Ze względu na obowiązujący stan epidemiczny w kraju w biurze zawodów oraz w sąsiedztwie startu i mety nie należy gromadzić się licznie.
- Prosimy nie odbierać pakietów na „ostatnią chwilę”.
- Przed wejściem do biura zawodów będzie znajdował się płyn do dezynfekcji rąk. Należy go użyć przed wejściem.
- W przypadku biegów dziecięcych i młodzieżowych opiekun powinien przyjść z dzieckiem oraz podpisać zgodę na udział w biegu, a następnie opuścić teren, gdyż zawody odbywają się bez obecności kibiców.
TRASA BIEGU [mapka orientacyjna]
Trasa biegu poprowadzona została ścieżkami szutrowo – asfaltowymi Parku Glinianki w Sulejówku. Każdy uczestnik biegu głównego ma do pokonania 2 pętle o długości 2,5 kilometra, zawodnicy Nordic Walking , grupa dzieci biegnąca na 1000m ma do pokonania 2 okrążenia wokół małego stawu, a najmłodsza grupa biegnąca na 400m 1 okrążenie.
PLAN MINUTOWY
Plan minutowy wygląda następująco:
- 8:00 – otwarcie biura zawodów
- 10:00 – Start marszu NORDIC WALKING
- 10:20 – Start biegu dzieci na 400 metrów
- 10:30 – Start biegu dzieci na 1000 metrów
- 10:40- start BIEGU GŁÓWNEGO na 5000m
- 11:40 – dekoracja zwycięzców ( a dokładniej po przybiegnięciu ostatniego zawodnika)
- 12:00- zakończenie zawodów
Plan minutowy to bardziej kolejność przeprowadzania konkurencji. Powyższe godziny mogą nieznacznie się różnić w zależności od przebiegu każdej konkurencji.
DEKORACJA
W tym roku przeprowadzimy dekoracje w następujących kategoriach:
- Bieg Główny Kobiet
- Bieg Główny Mężczyzn
- Nordic Walking Kobiet
- Nordic Walking Meżczyzn
- Bieg dla dzieci na 1000 metrów – Dziewczynek
- Bieg dla dzieci na 1000 metrów – Chłopców
Najlepsze trójki w tych kategoriach otrzymają pamiątkowe puchary i nagrody rzeczowe. Zwycięzcy biegu głównego dodatkowo otrzymują nagrodę finansową w wysokości 500 zł.
W biegu dla dzieci na 400 metrów nie wyłaniamy najlepszych trójek! Z racji dużej rozpiętości wiekowej i zasad fair play, każdy uczestnik otrzyma coś słodkiego na mecie!
Dekoracja najlepszych zawodników biegu na 1000 metrów, marszu Nordic Walking i Biegu głównego odbędzie się w okolicach STARTU/METY.
]]>