VI Bieg o Złotą Podkowę Kasztanki Marszałka – ZBIÓR INFORMACJI

VI Bieg o Złotą Podkowę Kasztanki Marszałka – ZBIÓR INFORMACJI post thumbnail image

W tym artykule znajdziecie najważniejsze informacje dotyczące VI Biegu o Złotą Podkowę Kasztanki Marszałka. Prosimy o dokładne zapoznanie się z Regulaminami. Artykuł będzie na bieżąco aktualizowany [najnowsza aktualizacja 15.04.2022]

Bieg główny na dystansie 5 kilometrów wystartuje
23 kwietnia 2022 o godz. 14:15

Listę z numerami startowymi znajdziecie tutaj:

https://dostartu.pl/vi-bieg-o-z-ota-podkowe-kasztanki-marsza-ka-c6769

REGULAMINY

Regulamin VI Biegu o Złotą Podkowę Kasztanki Marszałka znajdziecie tutaj:

http://www.herkulessulejowek.pl/wp-content/uploads/2022/04/Regulamin-VI-Bieg-o-Zlota-Podkowe-Kasztanki-Marszalka-2022.pdf

OŚWIADCZENIA

Poniżej znajdą państwo oświadczenia i upoważnienia potrzebne do udziału w zawodach. Oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych nie jest obowiązkowe (każdy z państwa w momencie odbierania pakietu startowego, będzie deklarował wyżej wymienione oświadczenie)

Linki do oświadczeń:

BIURO ZAWODÓW

Biuro zawodów będzie mieściło się w budynku Liceum Ogólnokształcącego przy
ul. Paderewskiego 29 w Sulejówku. Odbiór pakietów oraz złożenie orzeczenia o braku przeciwskazań do udziału w zawodach będzie możliwy:

  • 22.04.2022 (piątek) – godz. 18:00 – 20:00
  • 23.04.2022 (sobota) – godz. 8:00 – 13:30

DEPOZYT I SZATNIE

W budynku Liceum ogólnokształcącego będzie możliwość skorzystania z depozytu.

PARKINGI

Osoby zmotoryzowane proszone są o zostawienie samochodu w bezpiecznym miejscu. Organizator nie zapewnia miejsc parkingowych dla uczestników zawodów. Zalecamy zostawienie aut na parkingu przy Urzędzie Miasta Sulejówek ul. Dworcowa 55.

TRASA BIEGU

Trasa biegu poprowadzona została drogami asfaltowymi miasta Sulejówek. Trasa biegu posiada atest Polskiego Związku Lekkiej Atletyki.

Każdy uczestnik biegu głównego ma do pokonania 2 pętle o łącznej długości 5 kilometrów.

Trasa biegu poprowadzona jest ulicami:

  • Paderewskiego
  • Krasickiego
  • Sobieskiego

START biegu jest oddalony od biura zawodów i mety o około 300 metrów w stronę wschodnią.
META biegu jest usytuowana przy ul. Paderewskiego 29 (korty tenisowe)

Link do prezentacji trasy biegu: https://earth.google.com/earth/d/1hMQLATXEgWn2bwQfenL5B4nE_fzMfrgn?usp=sharing

PLAN MINUTOWY

Plan minutowy wygląda następująco:

  • 9:30 – chód sportowy na dystansie 10km
  • 10:00 – start zawodów na stadionie dla dzieci
  • 10:45 – chód sportowy na dystansie 3km i 5km
  • 11:30 – Mistrzostwa Polski w chodzie sportowym na 20km
  • 13:30 / 14:00 – Dekoracja Mistrzostw Polski
  • 14:15 – START Biegu o Złotą Podkowę Kasztanki Marszałka

DEKORACJA

Dekoracja najlepszych zawodników Biegu głównego odbędzie się w okolicach STARTU/METY.

Zawody dla dzieci

!!! UWAGA ZMIANA GODZINY STARTU NA 10:00 !!!

Zawody odbędą się na Stadionie lekkoatletycznym przy Liceum ogólnokształcącym w Sulejówku ul. Paderewskiego 29, zlokalizowany w okolicach startu Biegu na 5km.

Biuro zawodów będzie się znajdowało przy wejściu na stadion (czarny namiot), w którym będzie trzeba odebrać kartki startowe do konkurencji (1 karteczka = 1 konkurencja).

Karteczkę trzeba będzie pobrać wypełnić i udać się z nią na start konkurencji.

Sędziowie przed rozpoczęciem konkurencji zbierają kartki startowe i wyznaczają kolejność biegów (serie i tory) oraz rzutów czy skoków.

Początek zawodów jest o 10:00* i konkurencje przebiegają według poniżej kolejności:

  • 60m Dziewczynek | Skok w dal chłopców | Skok wzwyż chłopców | Piłeczka Palantowa chłopców
  • 60m Chłopców | Skok w dal Dziewczynek | Skok wzwyż Dziewczynek | Piłeczka Palantowa Dziewczynek
  • 1000m Chłopców
  • 600m Dziewczynek
  • 300m Chłopców
  • 300m Dziewczynek

*Nie ma dokładnego planu minutowego wiec zalecamy przyjazd od razu na początek zawodów

Cała impreza zakończy się około godz. 11:30/12:00

Każdy uczestnik musi wystartować w konkurencji biegowej i technicznej (po jednej).Każdy po ukończeniu konkurencji biegowej od razu na mecie otrzymuje pamiątkowy medal, a najlepsze trzy miejsca w każdej konkurencji otrzymują dyplomy według kategorii wiekowych:

  • rocznik 2009
  • rocznik 2010
  • rocznik 2011 i młodsi

W linku poniżej znajdziecie:

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *