Zbiór informacji – VIII Bieg o Złotą Podkowę Kasztanki Marszałka 2024

W tym artykule znajdziecie najważniejsze informacje dotyczące VIII Biegu o Złotą Podkowę Kasztanki Marszałka. Prosimy o dokładne zapoznanie się z Regulaminami. Artykuł będzie na bieżąco aktualizowany [najnowsza aktualizacja 25.08.2024]

BIEG GŁÓWNY NA DYSTANSIE 5 KILOMETRÓW WYSTARTUJE 31 sierpnia 2024 O GODZ. 10:45

Listę z numerami startowymi znajdziecie tutaj:

https://zapisy.domtel-sport.pl/viii-bieg-o-z-ota-podkowe-kasztanki-marsza-ka-c12125

REGULAMINY

Regulamin VII Biegu o Złotą Podkowę Kasztanki Marszałka znajdziecie tutaj:

https://dostartu.pl/statute_files/12125_pl.pdf

OŚWIADCZENIA

Poniżej znajdą państwo oświadczenia i upoważnienia potrzebne do udziału w zawodach. Oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych nie jest obowiązkowe (każdy z państwa w momencie odbierania pakietu startowego, będzie deklarował wyżej wymienione oświadczenie)

Linki do oświadczeń:

BIURO ZAWODÓW

Swoje pakiety startowe będą mogli państwo odebrać w następujących terminach:

  • 30 sierpnia godz. 18:00-20:00
  • 31 sierpnia od 8:00

Do odbioru pakietu startowego potrzebny będzie dokument ze zdjęciem potwierdzający tożsamość zawodnika.

Przypominamy o możliwości odbioru pakietu przez osobę upoważnioną. W taki przypadku potrzebne jest upoważnienie dostępne pod tym linkiem powyżej.

W przypadku osoby niepełnoletniej podczas odbioru pakietu dodatkowo potrzebna jest zgoda rodzica na udział w zawodach. (wzór link powyżej)

W biurze zawodów będzie trzeba złożyć swój podpis po okazaniu dokumentu więc przygotujcie wcześniej dokument w celu usprawnienia pracy biura. Prosimy o nieodkładanie odbioru pakietu na ostatnią chwilę, specjalnie przygotowaliśmy dla Was, 2 terminy aby uniknąć kolejek.

Przypominamy BIURO ZAWODÓW znajduje się w budynku Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Ignacego Jana Paderewskiego w Sulejówku przy ul. Paderewskiego 29. Po wejściu do szkoły kierujemy się na prawą stronę.

DEPOZYT

Przygotowaliśmy dla państwa DEPOZYT, gdzie będziecie mogli zostawić swoje rzeczy na czas zawodów.

Depozyt będzie pracował w godzinach 9:30-13:00

Przypominamy, że depozyt działa na zasadzie przechowalni, w pakietach startowych otrzymają państwo czarne worki, w które można spakować rzeczy i oddać do depozytu. Wolontariusze pracujący w depozycie nie będą przyjmować rzeczy bez wyżej wymienionych worków. Po spakowaniu rzeczy w worki, prosimy o zawiązanie ich tak, żeby zawartość się nie wysypała.

BARDZO WAŻNE – w budynku szkoły i na terenie zawodów nie będzie szatni ani przebieralni!

Prosimy o wcześniejsze przygotowanie się we własnym zakresie 😊

DEPOZYT będzie się znajdował w budynku szkoły Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Ignacego Jana Paderewskiego w Sulejówku ul. Paderewskiego 29. Po wejściu do budynku udajemy się na lewą stronę.

PARKINGI

Osoby zmotoryzowane proszone są o zostawienie samochodu w bezpiecznym miejscu. Organizator nie zapewnia miejsc parkingowych dla uczestników zawodów. Zalecamy zostawienie aut na parkingu przy Urzędzie Miasta Sulejówek ul. Dworcowa 55.

TRASA BIEGU

Trasa biegu poprowadzona została drogami asfaltowymi miasta Sulejówek. Trasa biegu posiada atest Polskiego Związku Lekkiej Atletyki.

Każdy uczestnik biegu głównego ma do pokonania 2 pętle o łącznej długości 5 kilometrów.

Trasa biegu poprowadzona jest ulicami:

  • Paderewskiego
  • Krasickiego
  • Sobieskiego

START biegu jest oddalony od biura zawodów i mety o około 500 metrów w stronę wschodnią.
META biegu jest usytuowana przy ul. Paderewskiego 29 (korty tenisowe)

Zbiórka do biegów dla dzieci będzie na MECIE biegu głównego (Niebieska dmuchana brama z napisem „Miasto Sulejówek” – skąd zawodnicy zostaną odprowadzeni przez startera na miejsce startu.

Link do prezentacji trasy biegu: https://earth.google.com/earth/d/1hMQLATXEgWn2bwQfenL5B4nE_fzMfrgn?usp=sharing

PLAN MINUTOWY

Plan minutowy wygląda następująco:

  • 10:00 – I seria Bieg Kucyka 400m (4 serie)
  • 10:15 – I seria Bieg Źrebaka 800m (2 serie)
  • 10:25 – Bieg Wierzchowca 1500m (1 seria)
  • 10:40 – Bieg Główny 5km

DEKORACJA

Dekoracja najlepszych zawodników Biegu głównego oraz biegów dziecięcych odbędzie się w okolicach STARTU/METY po zakończeniu wszystkich konkurencji.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *