Zbiór informacji – III Bieg o Złotą Podkowę Kasztanki Marszałka

Zbiór informacji – III Bieg o Złotą Podkowę Kasztanki Marszałka post thumbnail image

1. TRASA BIEGU Bieg zostanie poprowadzony po pętli 2,5 kilometrowej, która będzie się ciągnąć  po parku Glinianki wokół zbiorników wodnych oraz ulicą Gdańską. Trasa w 90% jest o podłożu naturalnym z licznymi utrudnieniami (dziury i nierówna nawierzchnia) stąd odradzamy udział zawodników z wózkami biegowymi i niebiegowymi.  Link do trasy biegu https://www.endomondo.com/routes/1282707097

2. BIURO ZAWODÓW

U zbiegu ulic Gdańskiej i Poprzecznej zostaną rozstawione namioty z biurem zawodów. Również w pobliżu biura będzie zlokalizowana brama Startu/Mety. Biuro zawodów będzie czynne w niedziele 7 kwietnia od godziny 9:00.

3. ODBIÓR PAKIETÓW STARTOWYCH

Odbiór pakietów startowych będzie możliwy w dwóch terminach:
  • 6 kwietnia w godzinach 18:00 – 20:00 w Pizzerii Szkolna ul. Ignacego Jana Paderewskiego 54
  • 7 kwietnia w godzinach 9:00 – 12:00 w biurze zawodów ul. Gdańska róg Poprzecznej
Do odbioru pakietu startowego potrzebny będzie dokument potwierdzający tożsamość. W przypadku odbioru pakietu za inną osobę, trzeba okazać skan dokumentu tożsamości oraz upoważnienie na odbiór pakietu ( Wzór Upoważnienia do odbioru Pakietu Startowego) Każdy z zawodników będzie musiał odnaleźć siebie na liście z przydzielonym numerem startowym i udać się do odpowiedniego stanowiska. Lista z numerami startowymi zostanie opublikowana w piątek wieczorem (godzina 21:00) Osoby niepełnoletnie muszą okazać zgodę rodziców/opiekunów na udział w biegu ( Wzór Zgody rodziców/opiekunów) PRZYPOMINAMY O BRAKU MOŻLIWOŚCI ZMIANY ROZMIARU KOSZULKI. W przypadku braku informacji o rozmiarze koszulki, będą wydawane tylko i wyłącznie dostępne rozmiary bez możliwości reklamacji!

4. SZATNIE I DEPOZYTY 

Nasza impreza nie zapewnia szatni i depozytów dla uczestników biegu.

5.PARKING

Zachęcamy uczestników do korzystania z parkingów:
  • parking przy stadionie Victorii Sulejówek od ul. Reymonta
  • parking przy sklepie TESCO
  • parking przy przedszkolu od ul.Szosowej

6.DEKORACJA ZWYCIĘZCÓW

Dekoracja i wręczenie nagród dla najlepszych trzech miejsc wśród Pań i Panów nastąpi po dobiegnięciu do mety ostatniego zawodnika. Prosimy słuchać komunikatów spikera. Zachęcamy do udziału w dekoracji wszystkich uczestników ponieważ przewidujemy rozlosowanie nagród i bonów spośród wszystkich uczestników biegu. Dekoracje biegów młodzieżowych nastąpią od razu po zakończeniu rywalizacji.

7. PLAN MINUTOWY (ostateczny)

12:00 – Start biegu na dystansie 1000 metrów (roczniki 2006 i młodsi) 12:30 – Start biegu na dystansie 2000 metrów (roczniki 2005,2004, 2003) 13:00 – Start biegu głównego na dystansie 5000 metrów

8.DODATKOWE ZAPISY

Istnieje możliwość dokonania dodatkowych zapisów w dniu imprezy tylko i wyłącznie po zamknięciu odbioru pakietów startowych (godz. 12:00).  Po weryfikacji stanu nieodebranych pakietów zostaną one przekazane na dodatkowe zapisy (bez możliwości wyboru rozmiaru koszulki)

9.DODATKOWE PYTANIA

Wszelkie pytania proszę kierować do nas za pośrednictwem email: trener@rozbieganysulejowek.pl lub telefonu 500-018-105 (Maciej Czyż)   Mamy nadzieję, że ten post odpowiada na Wasze pytania dotyczące III Biegu o Złotą Podkowę Kasztanki Marszałka! 🙂

Odnośniki do dokumentów:

Regulamin zawodów – REGULAMIN Upoważnienie do odbioru pakietu startowego – UPOWAŻNIENIE Wzór zgody na udział osób niepełnoletnich w biegu – Zgoda rodziców]]>

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *