Bieg o Złotą Podkowę Kasztanki Marszałka – zbiór informacji

Bieg o Złotą Podkowę Kasztanki Marszałka – zbiór informacji post thumbnail image
W tym artykule znajdziecie najważniejsze informacje dotyczące IV Biegu o Złotą Podkowę Kasztanki Marszałka. Prosimy o dokładne zapoznanie się z Regulaminami oraz podziałem na grupy. Artykuł będzie na bieżąco aktualizowany [najnowsza aktualizacja 22.09.2020]

W tym roku ze względu na ograniczenia wynikające z aktualnej sytuacji epidemiologicznej jesteśmy zmuszeni do podziału startujących na III grupy:

  • NORDIC WALKING oraz BIEGI DZIECI – godz. 8:40
  • BIEG GŁÓWNY – numery od 1 do 293 – godz. 10:00
  • BIEG GŁÓWNY – numery od 294 do 586 – godz. 11:00

Listę z numerami startowymi znajdziecie tutaj:

Bieg główny ➡️➡️ https://dostartu.pl/iv-bieg-o-z-ota-podkowe-kasztanki-marsza-ka-c4308

NORDIC WALKING ➡️➡️ https://dostartu.pl/iv-bieg-o-z-ota-podkowe-kasztanki-marsza-ka-nordic-walking-c4307

Biegi młodzieżowe ➡️➡️ https://dostartu.pl/iv-bieg-o-z-ota-podkowe-kasztanki-marsza-ka-dla-dzieci-i-m-odziezy-c4309

REGULAMINY

Każda grupa biegowa ma oddzielny regulamin z racji wymogów epidemiologicznych jesteśmy zmuszeni do rozbicia naszych zawodów na III części. Regulaminy grup:

OŚWIADCZENIA

Każdy zawodnik zobowiązany jest dostarczyć w dniu zawodów oświadczenie z ankietą dotyczącą COVID. Wzór do pobrania w linku:

BIURO ZAWODÓW

Biuro zawodów będzie mieściło się przy wejściu do Parku Glinianki w Sulejówku od ul. Szosowej (przy przedszkolu – niebieski namiot). Odbiór pakietów oraz złożenie orzeczenia o braku przeciwskazań do udziału w zawodach będzie możliwy od 8:00 do 11:20. W okolicach biura zawodów obowiązuje zachowanie dystansu społecznego – prosimy o nie gromadzenie się w dużych grupach.

DEPOZYT I SZATNIE

Organizator nie zapewnia depozytu oraz przebieralni.

PARKINGI

Osoby zmotoryzowane proszone są o zostawienie samochodu w bezpiecznym miejscu. Organizator nie zapewnia miejsc parkingowych dla uczestników zawodów. Zalecamy zostawienie aut na parkingu przy sklepie TESCO lub na dzikim parkingu przy ul. Szosowej.

RESTRYKCJE EPIDEMIOLOGICZNE

Prosimy o przestrzeganie ogólnych zasad bezpieczeństwa zalecanych przez Ministerstwo Zdrowia:

  • Ze względu na obowiązujący stan epidemiczny w kraju w biurze zawodów oraz w sąsiedztwie startu i mety nie należy gromadzić się licznie.
  • Prosimy nie odbierać pakietów na „ostatnią chwilę”.
  • W biurze zawodów należy mieć maseczkę zakrywającą usta i nos.
  • Przed wejściem do biura zawodów będzie znajdował się płyn do dezynfekcji rąk. Należy go użyć przed wejściem.
  • W przypadku biegów dziecięcych i młodzieżowych opiekun powinien przyjść z dzieckiem oraz podpisać zgodę na udział w biegu, a następnie opuścić teren, gdyż zawody odbywają się bez obecności kibiców.

TRASA BIEGU

Trasa biegu poprowadzona została ścieżkami szutrowo – asfaltowymi Parku Glinianki w Sulejówku. Każdy uczestnik biegu głównego ma do pokonania 2 pętle o długości 2,5 kilometra, zawodnicy Nordic Walking oraz najstarsza grupa dzieci 1 pętle, średnia grupa dzieci ma do pokonania 1 okrżenie wokół małego stawu, a najmłodsza 400m po asfaltowej prostej przed metą.

Pętla o długości 2,5 kilometra

PLAN MINUTOWY

Plan minutowy z podziałem na grupy wygląda następująco:

  • 8:40 – start biegu dzieci na 400m
  • 8:50 – start biegu dzieci na 1000m
  • 9:00 – start marszu NORDIC WALKING i biegu młodzieżowego na 2500m
  • 9:45 – dekoracja marszu NORDIC WALKING i biegów młodzieżowych
  • 10:00 – start BIEGU GŁÓWNEGO grupa I (numery od 1 do 293) na 5000m
  • 11:00 – start BIEGU GŁÓWNEGO grupa II (numery od 294 do 586
  • 12:00 – dekoracja zwycięzców
  • 12:30 – zakończenie zawodów

DEKORACJA

Dekoracja najlepszych zawodników biegów młodzieżowych, marszu Nordic Walking i Biegu głównego odbędzie się w okolicach STARTU/METY.

Losowanie nagród w loterii fantowej odbędzie się po dekoracji biegu głównego.

PLAN PARKU

Na mapce poniżej przedstawiamy państwu orientacyjną mapkę z umiejscowieniem biura zawodów, ewentualnych miejsc parkingowych i startu/mety.

]]>

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *